Az Echo TV lapszemléje

2017-07-17 Lapszemle

2017.07.17. 11:55

Donald Trump amerikai elnök tegnap megtámadta az álhírgyártó sajtót, amiért torz és hazug módon írnak fia és egy orosz ügyvéd találkozójáról a tavalyi elnökválasztás előtti időben, jelenti a globális iráni Press TV; Mohammad Dzsavad Zarif iráni külügyminiszter azzal vádolta Washingtont az amerikai CNN tévének adott exkluzív interjújában, hogy a Közel-Keleten a terrorizmust szponzorálja, idézi  őt a Russia Today orosz hírtévé; Siamak Moreh Sed, Irán parlamentjének zsidó képviselője Netanjahu izraeli miniszterelnököt „elmebeteg vámpírnak" nevezte, amiért azt  ismételgeti, hogy a mai Irán a zsidó népet akarja elpusztítani, olvasható a Times of Israel hírportálon.

Műsor:
Az Echo TV lapszemléje
Kategóriák:
Lapszemle
Külföld

Az Echo TV lapszemléje további adásai:

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-07-25 Az Echo Tv lapszemléje

Kovács Zoltán kormányszóvivő a neokonzervatív-ultraliberális német Die Zeit hetilapnak adott - szokatlanul kemény válaszokkal teli - interjúja végére azzal tett pontot, hogy „ezt a meglehetősen ökör vitát be kell fejeznünk”. A cikk az interjút így foglalja össze: A magyar kormánynak George Soros befektetővel való vitájában antiszemita plakátkampányt vetnek a szemére. Orbán sajtóminisztere ebben semmilyen problémát nem lát. A cikk címe Kovács Zoltán ezen visszaütésének idézete: „Maga gondolkodik rasszista módon”.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-07-24 Az Echo Tv lapszemléje

„A világ az évtized legnagyobb fellendülése előtt áll” címmel idézi a Nemzetközi Valutaalap szakértőit a ma reggeli német Die Welt, amely szerint kifejezetten Európa lesz a világgazdaság motorja. Miközben az Egyesült Államok súlyos kockázat elé néz. Az IMF konjunktúra szakértői a növekedés előrejelzéséről kiadott friss jelentésükben azt jósolják, hogy az egész világgazdaság várható növekedése az idén 3,5%, jövőre pedig 3,6 % lesz.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-07-21 Lapszemle

A liberális brit Guardian napilap felháborodva kéri számon laptársaitól, hogy miközben fő helyen, felháborodva hangoztatják, hogy a BBC legjobban kereső brit alkalmazottainak kétharmada férfi, teljesen elmaradt a felháborodás amiatt, hogy a legjobban fizetett közszolgálati tévés és rádiós újságírók között egyetlen egy nem fehér ember sincs. A New York Times a brit Reuters hírügynökség tudósítását ismerteti arról, hogy Lengyelországban az őskonzervatív, euroszkeptikus Jog és Igazságosság Párt olyan törvényt erőltet át a parlamenten, amely a kormánynak még több közvetlen befolyást enged a lengyel legfelsőbb bíróság összetételére.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-07-20 Lapszemle

Az amerikai politikusokra jellemző tárgyilagossággal Orbán Viktort Putyinnal egy ágyba bújó neofasiszta diktátornak nevező John McCain szenátort agyrákkal diagnosztizálták. E miatt nem tudható, írja a Washington Post, hogy mikor tér vissza munkahelyére, az amerikai szenátusba. Kínos idők következnek a brit BBC közszolgálati adó munkatársainak, tudható meg a jobboldali brit The Times napilapból, ugyanis hamarosan kiderül, mennyi fizetést kap a legjobban kereső száz  újságírója. „Putyin nyert - Trump leállítja a fegyverszállításokat Szíriába" címmel a német Die Welt napilap arról jelent, hogy az amerikai elnök úgy döntött, leállítja a hosszú évek óta a kormány ellen harcoló szíriai lázadóknak nyújtott fedett CIA kiképzést.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-07-19 Lapszemle

Az Európai Bizottság ma vitatja meg a lengyel kormány „legutóbbi kísérletét arra, hogy uralma alá vonja az ország igazságügyi rendszerét" - írja az amerikai Politico. Ugyanebben a sajtótermékben Lili Bayer, a portál antiszemitizmus szakértője ma hajnalban feltöltött, terjedelmes cikkében foglalkozik azzal, hogy a NATO nagyon idegessé vált, mert Budapestre - szerinte - visszatértek az orosz kémek.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-07-18 Lapszemle

Az Egyesült Államok vezető lapja Netanjahu izraeli miniszterelnök magyarországi látogatása kapcsán nem szándékosan, de felrobbantja azt a szándékosan terjesztett beállítást, hogy Soros nem támogatott Izrael-barát szervezeteket. Az amerikai Politico brüsszeli szerkesztésű portálja számol be arról, hogy az uniós külügyminiszterek tegnapi találkozóján megállapodtak abban, hogy korlátozni fogják a felfújható csónakok és az ezekre szerelhető motorok exportját Líbiába azon igyekezetükben, hogy megállítsák az emberkereskedelmet.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-07-17 Lapszemle

Donald Trump amerikai elnök tegnap megtámadta az álhírgyártó sajtót, amiért torz és hazug módon írnak fia és egy orosz ügyvéd találkozójáról a tavalyi elnökválasztás előtti időben, jelenti a globális iráni Press TV; Mohammad Dzsavad Zarif iráni külügyminiszter azzal vádolta Washingtont az amerikai CNN tévének adott exkluzív interjújában, hogy a Közel-Keleten a terrorizmust szponzorálja, idézi  őt a Russia Today orosz hírtévé; Siamak Moreh Sed, Irán parlamentjének zsidó képviselője Netanjahu izraeli miniszterelnököt „elmebeteg vámpírnak" nevezte, amiért azt  ismételgeti, hogy a mai Irán a zsidó népet akarja elpusztítani, olvasható a Times of Israel hírportálon.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-07-14 Lapszemle

Nem kevesebb, mint tíz nyomtatott oldal terjedelemben támadja Benjamin Netanjahu közelgő magyarországi látogatását az Israel Times azzal, hogy az izraeli miniszterelnök „a reálpolitikát a helyi zsidókkal való kapcsolatok elé helyezi", mint idézi bírálóit. A cikk fő témája a magyar miniszterelnök antiszemitizmusa, amit Horthy Miklós méltatása és a Soros-plakát kampány bizonyít; Az amerikai külügyminisztérium két korábbi, antiszemitizmus ellen küzdő külön nagykövete és az amerikai Rágalmazás Elleni Liga vezetője a Washington Postban írt közös cikkükben rendkívüli mértékben elítélik, hogy az új amerikai kormány még mindig nem nevezett ki antiszemitizmus ügyi megbízottat, amire égető szükség lenne, mint azt az olyan országok - köztük Magyarország - esete is mutatja, ahol a zsidókat támadják.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-07-13 Lapszemle

Harcolni akar a klímaváltozás ellen? Legyen kevesebb gyereke! Ezzel a címmel szólítja fel a liberális brit Guardian napilap a nyugati világ fehér lakosait, hogy szüljenek kevesebb gyereket bolygónk megmentése érdekében; A londoni metróban ezután tilos lesz használni a „Hölgyeim és Uraim!" kezdetű bejelentéseket, miután  melegszervezetek aktivistái hónapokon át követelték London muzulmán polgármesterétől, Sadiq Khantól,  hogy a hangosbemondós információk legyenek gendersemlegesek és így ne sértsenek senkit. A polgármester kijelentette, a „hölgyeim és uraim" udvarias, de ódivatú és ezért ezután a „jó reggelt mindenki" szavakkal kell kezdeni az utazók tájékoztatását, jelenti a Russia Today.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-07-12 Az Echo Tv lapszemléje

Kedden szinte azonos időben tudósított két állami adó, a brit BBC és az orosz Russia Today francia nyelvű egysége a Soros-ügyről. A brit adó tudósításának címe: George Soros: a magyar kormány plakátjai antiszemiták. A Russia Today tudósításának címe: Izrael felhívja a magyar kormányt, állítsa le Soros-ellenes kampányát, majd visszavonulót fújt.

<< / 6 >>