Az Echo TV lapszemléje

2017-09-13 Az Echo Tv lapszemléje

2017.09.13. 11:55

A tartalomból: A svéd közszolgálati televízió arról tudósít, hogy a svéd rendőrség emberhiány miatt nem tud megfelelően foglalkozni a nemi erőszakot elkövetők utáni nyomozással. Hetek telhetnek el, ameddig a rendőrség akcióba lép, még olyan esetekben is, amikor a gyanúsítottat azonosítják. Egy 12 éves kislányt megerőszakoló idősebb férfi után is csak hat hét múlva kezdtek nyomozni, noha még a nevét is tudták. Egy videóra felvett nemi erőszak jól látható elkövetőit is csak két hónappal később kezdtek keresni.

Műsor:
Az Echo TV lapszemléje
Kategóriák:
Külföld

Az Echo TV lapszemléje további adásai:

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-11-17 Lapszemle

Az amerikai Politico hírportál brüsszeli szerkesztésű kiadványa komoly teret szentel annak a dühödt bírálatnak, amelyet Maria Joao Rodrigues portugál európai parlamenti képviselő fogalmazott meg Angela Merkellel szemben. Azért bírálta a német kancellárt, mert nem lesz jelen a mai nagy svédországi uniós szociális csúcstalálkozón, arra hivatkozva, hogy rendkívül nehéz szakaszba jutott berlini koalíciós tárgyalások miatt otthon kell maradnia.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-11-16 Lapszemle

„Az amerikai katolikus vezetők jelzik, hogy ellenállnak a pápa ügyrendjének" címmel az amerikai Wall Street Journal arról számol be, hogy az amerikai katolikus püspöki konferencia konzervatív érseket választott a kulcspozíciónak számító abortusz elleni, „életért folyó tevékenységek bizottsága elnökének". Ezzel legyőzte a liberális jelöltet, aki a pápa szoros szövetségese, írja a lap.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-11-15 Lapszemle

Aggasztónak találja az országa irányítását nemrégiben átvevő Mohammed bin Szalman, szaúdi koronaherceg meggondolatlan lépéseit a New York Times. Svédországban a szociális fórumokon kampányt indítottak, hogy a jelenlegi, kereszttel ellátott nemzeti lobogót váltsák fel egy török stílusú zászlóval, ami emlékeztet az országban gyorsan terjedő iszlámra. Az erről szóló hírt közlő Infowars nevű jobboldali amerikai hírportál arról is tudósít, hogy a svéd kormány a fehér tejet „rasszista gyűlölet-jelképnek" nyilvánította.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-11-14 Az Echo Tv lapszemléje

A tartalomból: Nyugodtan sajtótörténetinek nevezhető, hogy a brit BBC világszolgálata „Rakka mocskos titka” címmel helyszíni tudósításban leplezett le egy titkos megállapodást: az Egyesült Államok és Nagy-Britannia által vezetett koalíció lehetővé tette, hogy az általuk ostromlott szíriai Rakka városából, háborítatlanul távozzon az azt korábban a kezében tartó Iszlám Állam 250 terroristája és 3500 családtagja. Valakik még több ezer dollárt is fizettek az őket költöztető sofőröknek.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-11-13 Lapszemle

Lefújták Párizsban a Champs-Élysées sugárúton szokás szerint megrendezett karácsonyi vásárt - tájékoztatott a Voice of Europe. A Magyarország elleni brüsszeli eljárásoknak mindig örvendő Politico amerikai hírportál brüsszeli kiadása dühödten ír arról, hogy a jelek szerint Málta lesz az „új Lengyelország és Magyarország". Az amerikai Wall Street Journal arról számol be, hogy egy évtized óta most először csökken az amerikai egyetemekre jelentkező külföldi diákok száma.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-11-10 Az Echo Tv lapszemléje

Egyre több rendőr lesz öngyilkos Franciaországban" címmel az újságírók munkájának figyelésére szakosodott német hírportál, a Journalistenwatch arról ír, hogy a francia rendőrökre egyre nagyobb nyomás nehezedik az állandó terrorveszély és az ellenük irányuló támadások miatt.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-11-09 Az Echo Tv lapszemléje

„Soros vendettája? Mi van a panama papírok mögött?" címmel az orosz Sputnik hírügynökség angol nyelvű szolgálata arról ír, hogy a jelek arra mutatnak, az úgynevezett panamai „Paradicsom dokumentumok" kiszivárogtatása mögött Soros állhat, aki a befolyása alatt álló médiumok segítségével ismételten megcélozta az útjába álló politikusokat és közéleti szereplőket.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-11-08 Lapszemle

A vezető svájci lap, a Neue Zürcher Zeitung arról számol be, hogy a zürichi városi rendőrség azonnali hatállyal megszünteti, hogy a sajtónak kiadott közleményekben a tetteseket vagy áldozatokat nemzetiségük szerint azonosítsa. Észtországban 760 ezer digitális személyi igazolványt blokkoltak, ugyanis egy programozási hiba miatt fennáll a veszélye az azonosság ellopásának - jelenti a független német Deutsche Wirtschafts Nachrichten hírportál.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-11-07 Az Echo Tv lapszemléje

Szinte nincs hét, hogy az amerikai neokonzervatívok egyik szócsöve, a Washington Post napilap valamiért oda ne csapjon a magyar kormánynak. Általában a lap egyik szemleírója, Anne Applebaum szokott olyan jelzőket írni, mint nacionalista, szélsőjobboldali, antiszemita. De olyan még nem volt, hogy Orbán Viktor miniszterelnököt neobolseviknak nevezték volna. Ez most megtörtént.

null

Az Echo TV lapszemléje

2017-11-06 Az Echo Tv lapszemléje

A tartalomból: Az angol és francia nyelvű Visegradpost vélemény és hírportál „Budapesti liberálisok két millió prostituáltat másodrendű állampolgárokká akarnak tenni” címmel írt rendkívül felháborodott hangvételű cikket. Az írás szerint a DK külpolitikai bizottságának elnöke aljas módon nyilatkozott pénteken a román közszolgálati rádiónak. Ara-Kovács Attila azt mondta, hogy a Fidesz hatalmi politikája a Magyarország határain túl élőkre - éljenek akár Új-Zéland, Venezuela, Kárpátalja vagy Erdély területén - úgy tekint, mint politikai prostituáltakra.

<< / 14 >>