2017-11-14 Hazahúzó

2017.11.14. 11:05

A Hazahúzó mai epizódjában Ráckevén kirándulhatunk, számos látnivaló található a szigeten köztük a szerb Boldogasszony templom. Ellátogatunk a Magyarország utolsó hajómalmához. Hazai finomságokat kóstolhattak meg a látogatók a Ráckevén megrendezésre került folklór Summerfesten.

Műsor:
Kategóriák:
A vidék Magyarországa
Turizmus

Hazahúzó további adásai:

2017-11-17 Hazahúzó

Negyedszer rendezték meg idén augusztusban az Őrült Hajók Versenyét Hartán. A Bács-kiskun megyei sváb nemzetiségű nagyközség természetesen nem csak erről híres, hanem házilag készített kolbász-és húskészítményeiről és a bútorfestészetről.

2017-11-16 Hazahúzó

A mai adásban Vácra és Nagymarosra invitáljuk önöket, bemutatjuk a Vácon található Görög Templom Kiállítótermét, ellátogatunk a IV. Dunakanyar Kézműves Sörfesztiválra, és a nagymarosi Szent István Napi Bornapokra.

2017-11-15 Hazahúzó

Augusztusban tartották a VI. Kamionos Találkozót Hajdúszoboszlón. A színes programok közt megtalálható volt a kamion szépségverseny is, és nem maradt el a driftelés sem. A Hazahúzóban a sofőrök mindennapjaiba is betekinthetnek.

2017-11-14 Hazahúzó

2017-11-13 Hazahúzó

A Hazahúzó stábja a Medvesalja néprajzi tájegységben járt a magyar-szlovák határon fekvő Tajti és Cered községekben, ahol megismerkedett a palóc hagyományokkal, szokásokkal.

2017-11-12 Hazahúzó

Hazahúzó-válogatás: A Világörökség részét képező Tolcsvára látogattunk, ahol minden a szőlészet és a borászat körül forog; Jártunk Panyolán, Kecskeméten és Vásárosnaményban; Négy országot sikeresen megjárva tér vissza Magyarországra a Gateway to Space nemzetközi űrkiállítás. Az űrkiállításon megismerhetőek az emberiség legnagyobb felfedezései.

2017-11-11 Hazahúzó

A Világörökség részét képező Tolcsvára látogatunk, ahol minden a szőlészet és a borászat körül forog. Megnézzük a Tolcsvai Borfesztivált, megkóstoljuk a vidék legfinomabb borait, valamint annak is utána járunk, hogy milyen egyéb programok várnak azokra, akik a településre látogatnak.

2017-11-10 Hazahúzó

Helyi érték- a 12. Panyolafeszt egyik legfontosabb kifejezése volt ez, hiszen aki ellátogatott a hangulatos kis községbe a rendezvény idején, annak bizonyosan jutott belőle. Ételből és italból, látnivalóból és kézműves portékából sem volt hiány.

2017-11-09 Hazahúzó

Mi történik olyankor, amikor a világ nagyvárosaiból érkező alkotók, művészek összegyűlnek néhány hétre egy kis Nógrád megyei határfaluban? Hogyan befolyásolja mindez az alkotási folyamatot és mit szólnak hozzá a falusiak? A mai Hazahúzóban ennek járunk utána.

2017-11-08 Hazahúzó

Kecskemétre látogatunk, betérünk a Cifrapalotába, megkóstoljuk a kunsági borokat, felkeresünk egy varrógép gyűjteményt, és még muzsikálni is fogunk.